Почетна > Бизнис
Бизнис

Aеродром Хитроу се jавно извинио због ниског квалитета услуге

Главни извршни директор Хитроуа Џон Холанд Kеj навео jе да ће се „надзирати промене у распореду летења коjе су авио-компаниjе поднеле као одговор на захтев владе да се током лета минимизираjу поремећаjи за путнике“, и да ће затражити од њих да предузму даље мере ако буде потребно.
хитроу
Фото: Unspalsh/L.Filipe C.Sousa

Лондонски аеродром Хитроу извинио се због неприхватљивог квалитета услуга последњих недеља. Дугих редова, кашњења у опслуживању особа са смањеном мобилношћу и проблема са пртљагом. Јер се у последња четири месеца бори с наjвећим растом броjа путника у 40 година.

Aеродром, коjи jе у jуну опслужио скоро шест милиона путника, саопштио jе да jе брза обнова капацитета „веома изазовна“, преноси Роjтерс.

Kupci se vraćaju u prodavnice odeće

 

Преузмите андроид апликацију.