Иако је 90% корисника помислило на Apple, захваљујући расту од невероватних 64% у односу на прошлу годину, на прво место листе највреднијих брендова ове године избила је компанија Амазон.
Ако сте се питали која је то технолошка компанија која се изузетно добро снашла током пандемије, одговор је Амазон, чије је пословање током пандемије стално расло. Следе Apple, Гугл, Мајкрософт, Тенсент, Фејсбук, Алибаба, Виза, МекДоналдс и Мастеркард. Међу топ 10, највећи раст је остварила компанија Apple са чак +74%, а следе поменути Амазон са +64%, Тенсент са +60%, Фејсбук са +52%, и Гугл са +42%.
Према најновијем извештају америчке компаније Кантар која мери вредност глобалних брендова, највећи скок у 2021. годину имају Тесла (+275%) и ТикТок (+158%), а од нама познатијих Инстаграм (+100%) и Уни Кло (+88%).
Од произвођача телефона после Apple-а, најбоље је пласиран Самсунг на 42. месту, Хуавеи на 50. месту и Шаоми на 70. месту.
Од интересантних брендова издвојили бисмо компанију Нвидиа која је дошла на 12. место са вредношћу од 104 милијарде долара, Кока-кола (16.) са 87 милијарди, Нике (17.) са 83 милијарде, Адобе (20.) са 78 милијарди, Интел на 23. месту са 71 милијардом, а одмах иза њега Нетфликс са 800 милиона мање, компанија која је толико порасла током пандемије да је кренула да се шири на индустрију игара.
На зачељу листе од 100 брендова налазе се Колгејт, Спотифај и Бенк оф Америка са вредношћу око цифре од 19 милијарди долара.
Ко добија битку у области вештачке интелигенције САД или Кина прочитајте овде.
Преузмите андроид апликацију.