Руководство ЈГСП “Нови Сад”, на челу са директором тог предузећа Иваном Радојичићем у четвртак су у јутарњим часовима контролисали нов начин наплате превоза и контроле у градским аутобусима, заједно са контролорима.
Том приликом, Радојичић је казао и да верује да су Новосађани свесни да превоз, као и све друге услуге, није бесплатан и мора да се плати.
„Од ране зоре на линијама се налазе у пару по два руководиоца, а заједно са нашим контролорима улазимо у аутобусе и контролишемо систем електронске наплате и начин његовог спровођења“, рекао је Радојичић.
„У директном контакту са путницима желимо да сазнамо како су прихватили НСМАРТ систем, тренутну наплативост превоза и евентуалне проблеме на терену. Ово је још једна ставка коју смо додали нашим радним задацима са циљем да пронађемо начин како да најбоље искористимо сва расположива средства и капацитете у овим тешким моментима за ЈГСП “Нови Сад” због епидемије корона вируса, те да унапредимо процес рада, побољшамо наплативост услуга и подигнемо превоз путника на виши ниво.“
Радојичић је истакао да је цена услуга Градског превозника максимално снижена, али да упркос јефтинијим картама, још увек има путника који сматрају да је нормално и само њихово право да не плаћају превоз.
„Градски превозник није директан буџетски корисник, плаћеном картом купује се и квалитет превоза, односно потребни ресурси за одвијање јавног саобраћаја“, навео је Иван Радојичић.
„Захваљујемо се свим грађанима који поштују своју обавезу када уђу у аутобус, а ми ћемо са наше стране и даље улагати максималне напоре да сви они имају превоз који заслужују.“
Linije 1,6,8,11a/b,13 – Privremena izmena saobraćaja za vreme Novosadskog maratona
Преузмите андроид апликацију.