Почетна > Бизнис
Бизнис Србија

Вибер: Србија је земља модел за успех, у 2025. бројне новине укључујући плаћања

За Ракутен Вибер Србија је једна од земаља које представљају модел за успех, изјавио је директор комерцијалног одељења те компаније за Централну и Источну Европу Никос Сириос (Николаос Сyриос) који је најавио бројне новине у 2025. години за кориснике апликације на српском тржишту укључујући могућност примања и слања новца.
Фото: WikimediaCommons/Yuri Samoilov

„Србија је једна од земаља узора за Вибер. Пробој на тржиште је огроман, 97 одсто“, рекао је Сириос за Танјуг и нагласио да су таквим резултатима допринеле кампање спровођене током године у сарадњи са домаћим и међународним институцијама.

Према његовим речима, то је управо оно што је апликацију довело до тачке огромног успеха.

„Током године можемо очекивати да помоћу Вибер апликације – трансфера, шаљемо и примамо новац“, казао је Сириос и додао да је пројекат у току, а његова реализација део сарадње са НБС.

Конкретне вести се очекују у наредна три до четири месеца, казао је он и навео да не може више да каже, јер је у току МВП (minimum viable product) фаза пројекта.

„За нас је то веома велики пројекат јер желимо да постанемо супер апликација. Идемо ка том циљу нудећи корисницима више функција. Реализација тог пројекта веома је важна јер ћемо кориснику Вибера пружити могућност да на веома лак и ефикасан начин шаље новац и врши плаћања путем апликације“, навео је Сириос који је у компанији задужен и за Б2Б продају и изградњу нових партнерстава у ЦЕЕ региону.

„То је сјајно, и велико хвала Народној банци Србије јер без њихове подршке реализација пројекта не би била могућа“, казао је Сириос и нагласио да компанија Вибер има и неке нове алате и решења која ће лансирати у 2025.

Вибер, како је додао, покреће два различита формата за пословне поруке – поруке у облику карусела уз неизоствне Вибер драгуље.

Подсећа да је Вибер већ реализовао две веома успешне кампање са компанијама Бамби и Лили.

Користе се, додаје, Вибер огласи, имате четбот, који ће бренду помоћи и подстаћи корисника да изврши конверзије које жели.

„Циљ је да брендови могу да искористе предности Вибера, Вибер решења и да корисницима понуде беспрекорно искуство. То значи да, ако сте хотел кориснику Вибера можете да пошаљете поруку да потврди у које време жели да стигне дајући му опције – у које време желе да се пријави или ођави. Таквом поруком не узнемиравате никога без обзира када је пошаљете и једним кликом можете да добијете и одговор и мишљење на постављена питања“, казао је он.

Према речима Сириоса, исто се дешава и са карусел порукама.

„Брендови који имају флеш продају или специфичне пројекте, а желе да циљају одређену базу клијената коришћењем тог паметног, ефикасног, дискретног решења, може корисницима да покаже нове рекламе, а да се тиме у исто време побољша њихов ЦТР (број људи који кликну на линк) „, навео је Сириос који има више од 10 година искуства у раду са великим брендовима из области малопродаје, транспорта и ФМЦГ сектора на различитим тржиштима.

Све се, како је нагласио, дешава у једној – Вибер апликацији која је једна од најпоузданијих и најчешће преузиманих апликација на свету
„Корисник не мора да иде на веб, не мора да прихвата колачиће. Ми у Виберу смањујемо пут корисника до циља, држимо га унутар апликације, а то је императив јер је то оно што корисници желе – желе одмах“. казао је Сириос.

Подсећа да су, као Вибер, свих ових година успоставили и креирали различите алате и решења за све потребе тржишта.

„Почели смо са пословним порукама, зато имамо Вибер огласе, где можете циљати све што желите унутар апликације, као и стикере, који су у Србији постигли велики успех. Имамо Вибер канал, који је једносмерна комуникација и веома леп начин да брендови пренесу поруку корисницима …. четботс је најнадограђеније решење, где можете комуницирати један на-један са клијентима и базирати се на њихову историју и активности, можете им слати специфичне поруке. И сада долази пословни позив“, казао је Сириос.

Сва ова решења су једноставна, лака и ефикасна, како за кориснике тако и за брендове. Лакоћа и ефикасност су оно што нам је важно. То је важно јер су корисници Вибера свих узраста, тако да морамо да га учинимо доступним свима. Најбољи начин за то једа све буде једноставно.

Наглашава да је поред свих решења које Вибер нуди, као и беспрекорно искуство корисника и само „путовање“ унутар апликације, важна и сама безедност апликације.

„Морам да нагласим да су Немци Вибер прогласили за једну од три најбезбедније апликације на свету“, навео је Сириос који је рекао и да су га у Београду многи питали да им реши недоумицу да ли је компанија у којој ради Вајбер или Вибер.

Вајбер, казао је он.

Ilon Mask objavio spajanje svoje startap firme xAI i platforme Iks

 

Преузмите андроид апликацију.

Ознаке