Почетна > Бизнис
Бизнис

Фолксваген уводи 11 нових модела! Намењени су само једном тржишту

Фолксваген и његов дугогодишњи партнер ФАВ Гроуп планирају да лансирају 11 нових модела искључиво за кинеско тржиште у покушају да поврате опадајући тржишни удео на највећем светском аутомобилском тржишту.
Фото: Unsplash/Hari Selton

Нова линија возила укључује шест електричних аутомобила (ЕВ), два плуг-ин хибрида и два електрична возила са продуженим дометом под брендом Фолксваген. Први модели стижу на кинеско тржиште од 2026. године, док ће први електрични модел Џета бренда бити лансиран већ следеће године, са фокусом на приступачне ЕВ моделе намењене почетном сегменту тржишта.

Фолксваген је најавио да ће нови модели имати напредне дигиталне функције, укључујући аутономну вожњу и могућност ажурирања софтвера преко интернета. Осим електрификације, компанија планира да интегрише своје технологије мотора у будуће верзије возила са унутрашњим сагоревањем, плуг-ин хибриде и моделе с продуженим дометом.

Немачки гигант покушава да поврати тржишни удео који су му преузели домаће произвођачи из Кине попут компаније BYD, које производе високотехнолошке ЕВ моделе популарне међу кинеским купцима.

Фолксваген, матична компанија брендова Ауди, Шкода и Порше, забележила је пад глобалних испорука прошле године, укључујући пад од 9,5 одсто у Кини, где је конкуренција све жешћа, а економска неизвесност утиче на потрошаче.

Како би се брже прилагодио захтевима кинеског тржишта, Фолксваген је креирао нову технолошку платформу прилагођену искључиво Кини.

Технолошки развој је кључни део Фолксвагеонвих планова за Кину, компанија која већ сарађује са компанијом Икспенг на развоју софтвера и ултра брзог пуњења батерије.

Фолксваген планира да до 2030. године достигне продају четири милиона возила годишње у Кини, а између 2025. и 2027. године планира лансирање око 40 нових модела, од којих ће више од половине бити електрични аутомобили.

Naša sela mogu da postanu vrhunski turistički brend

Преузмите андроид апликацију.