Почетна > Бизнис
Бизнис

Коме се жалити због повреде права путника?

Која су права путника за покретање вансудског решавања потрошачког спора?
Фото: Unsplash/Unsplash+

Путник може покренути поступак ради вансудског решавања потрошачког спора пред надлежним судом само ако је претходно изјавио рекламацију или приговор организатору путовања који је обавезан да учествује у овом поступку.

Организатор је дужан да на продајном месту видно и јасно истакне обавештење да је по закону обавезан да учествује у поступку вансудског решавања потрошачких спорова.

Путник може да покрене овај спор пред телом са листе Министарства туризма и омладине.

Организатор путовања је обавезан да у Општим условима путовања предвиди могућност вансудског решавања потрошачког спора и да у поступку по приговору на јасан начин информише путника.

Уколико је организатор путовања члан Јуте, путник има право да покрене поступак и пред Арбитражним судом ове организације.

Поступак и садржај тужбе је регулисан Законом о арбитражи.

Надлежност арбитражног суда Јуте мора да буде предвиђена општим условима путовања и сматра се уговореном.

Evrostat: Poljoprivredna proizvodnja u EU iznosila 537,1 milijardu evra prošle godine

Преузмите андроид апликацију.