Која су права путника за покретање вансудског решавања потрошачког спора?
Путник може покренути поступак ради вансудског решавања потрошачког спора пред надлежним судом само ако је претходно изјавио рекламацију или приговор организатору путовања који је обавезан да учествује у овом поступку.
Организатор је дужан да на продајном месту видно и јасно истакне обавештење да је по закону обавезан да учествује у поступку вансудског решавања потрошачких спорова.
Путник може да покрене овај спор пред телом са листе Министарства туризма и омладине.
Организатор путовања је обавезан да у Општим условима путовања предвиди могућност вансудског решавања потрошачког спора и да у поступку по приговору на јасан начин информише путника.
Уколико је организатор путовања члан Јуте, путник има право да покрене поступак и пред Арбитражним судом ове организације.
Поступак и садржај тужбе је регулисан Законом о арбитражи.
Надлежност арбитражног суда Јуте мора да буде предвиђена општим условима путовања и сматра се уговореном.
Evrostat: Poljoprivredna proizvodnja u EU iznosila 537,1 milijardu evra prošle godine
Преузмите андроид апликацију.