Почетна > Бизнис
Бизнис

Да ли држава стаје на црту коцкарницама?

Мења се Закон о оглашавању, а према изменама и нацрту који би ускоро требало да се нађе у скупштини једна од значајнијих промена је и то да ће се убудуће забрањивати да се класичне игре на срећу рекламирају на отвореним површинама.
Фото: PrtSc/Dnevnik/YouTube

Како је наведено, промовисање ће бити дозвољено на местима која су удаљена најмање 100 метара ваздушном линијом од најближег комплекса предшколске, школске, здравствене или установе намењене деци и малолетницима.

У нацрту закона се наводи да неће више бити кладионица по билбордима, нити ће се рекламирати на аутобусима, такси возилима, плакатима, дисплејима, светлећим рекламама. Изузетак је рекламирање на спортским теренима и то за време спортских догађаја које спонзоришу (или у случају спонзорисања играча).

Када је реч о ономе што је дозвољено овим фирмама, за сада се зна да ће моћи да се рекламирају на спољним површинама својих пословних просторија, испред којих могу и да обављају промотивне активности. Рекламне паное и друга средства за оглашавање могу да постављају и на својим службеним возилима.

Оно што је можда највише одјекнуло у јавности, а било и предмет критика, јесте да се забрањује и познатим јавним личностима, које су до сада рекламирале кладионице и приређиваче такозваних посебних игара на срећу, да то убудуће раде.

Једино ће активни спортисти, чије клубове спонзоришу кладионице и други приређивачи ових игара, смети да учествују у њиховом рекламирању, предвиђено је изменама и допунама Закона о оглашавању.

Veštačko meso u holandskim mesarama

Преузмите андроид апликацију.