Мења се Закон о оглашавању, а према изменама и нацрту који би ускоро требало да се нађе у скупштини једна од значајнијих промена је и то да ће се убудуће забрањивати да се класичне игре на срећу рекламирају на отвореним површинама.
Како је наведено, промовисање ће бити дозвољено на местима која су удаљена најмање 100 метара ваздушном линијом од најближег комплекса предшколске, школске, здравствене или установе намењене деци и малолетницима.
У нацрту закона се наводи да неће више бити кладионица по билбордима, нити ће се рекламирати на аутобусима, такси возилима, плакатима, дисплејима, светлећим рекламама. Изузетак је рекламирање на спортским теренима и то за време спортских догађаја које спонзоришу (или у случају спонзорисања играча).
Када је реч о ономе што је дозвољено овим фирмама, за сада се зна да ће моћи да се рекламирају на спољним површинама својих пословних просторија, испред којих могу и да обављају промотивне активности. Рекламне паное и друга средства за оглашавање могу да постављају и на својим службеним возилима.
Оно што је можда највише одјекнуло у јавности, а било и предмет критика, јесте да се забрањује и познатим јавним личностима, које су до сада рекламирале кладионице и приређиваче такозваних посебних игара на срећу, да то убудуће раде.
Једино ће активни спортисти, чије клубове спонзоришу кладионице и други приређивачи ових игара, смети да учествују у њиховом рекламирању, предвиђено је изменама и допунама Закона о оглашавању.
Преузмите андроид апликацију.