Почетна > Живот и стил
Живот и стил

Како Facebook планира да врати млађе кориснике?

Meta већ неколико година наглашава да су „млади одрасли“ кључни за будућност Facebook -а. Сада компанија уводи низ промена како би привукла млађе кориснике да проводе више времена на овој 20 година старој друштвеној мрежи.
Фото: Pexels/Pixabay

Ажурирања укључују нову секцију „локално“ у Facebook апликацији која има за циљ да прикаже информације релевантне за локалну заједницу, поново фокусирање на догађаје планиране путем сервиса и нову функцију „Заједнице“ за Messenger. Meta тврди да ће ове промене помоћи младим одраслима да „истраже своја интересовања и повежу се са светом изван својих блиских пријатеља.“

Наглашавање догађаја није потпуно нова стратегија за компанију, јер су 2016. године лансирали самосталну апликацију за догађаје, коју су касније ребрендирали да би се фокусирали на локалне послове и догађања, али су тихо угасили апликацију 2021. године. Овај пут Meta примењује нешто другачији приступ – нова „локална“ секција ће приказивати огласе са Marketplace-а, Reels и постове из Facebook група, поред листе догађаја из ваше заједнице.

Уз секцију „локално“, компанија покушава да учини догађаје видљивијим на Facebook -у. Персонализоване препоруке за догађаје сада ће се приказивати у облику недељног и викенд прегледа путем нотификација унутар апликације. Такође, корисници сада могу слати позивнице за догађаје на Facebook -у својим везама на Инстаграму, као и путем SMS-а и е-поште.

Групе на Facebook -у, за које Meta тврди да су међу најкоришћенијим функцијама младих одраслих, такође добијају пажњу у овом ажурирању. Meta експериментише са „прилагодљивим АИ ботом за групе“ који омогућава администраторима да креирају бота који може разговарати са члановима и одговарати на питања на основу постова у групи. У другом делу апликације, Meta тестира секцију „Explore“ сличну оној на Инстаграму, као и посебан простор за Reels унутар Facebook -а.

На Messenger-у, Meta уводи нову функцију „Заједнице“, концепт који је претходно уведен на WhatsApp-у. Заједнице омогућавају „малим и средњим“ групама да организују своје разговоре и међусобно комуницирају на начин сличан Facebook групама. Чланови могу креирати ћаскања на основу тема, а ту су и уграђени алати за модерацију и администрацију.

Ове промене део су ширег напора компаније Meta да привуче млађе људе назад на своју апликацију функцијама прилагођеним начину на који они користе друштвене мреже. „Facebook је и даље за свакога, али како бисмо градили за наредну генерацију корисника друштвених медија, направили смо значајне промене са младим одраслима на уму,“ написао је Том Алисон, шеф Facebook апликације, у мају.

Да ли ће Meta-ови најновији напори бити успешни, још је неизвесно. Компанија наводи да има више од 40 милиона младих одраслих корисника у САД-у и Канади, што је „највећи број у последње више од 3 године.“ Ипак, то је још увек релативно мали проценат од укупног броја корисника у региону, а још мањи део од укупног броја корисника.

Frojdove misli o ljubavi: Ne biramo se slučajno, a rastajemo se čim se pojave 2 opasna rivala

Преузмите андроид апликацију.