Зара уводи продају половне одеће у САД до краја октобра, као део иницијативе за смањење отпада и продужење животног века својих производа. Ова услуга ће корисницима омогућити да продају, поправе или донирају своју половну одећу, што представља корак ка одрживијој модној индустрији.
Поред Сједињених Америчких Држава, ова услуга је већ доступна у земљама као што су Шпанија, Француска и Немачка, преко званичних продавница, веб странице и мобилне апликације Зара. Иако компанија није објавила конкретне податке о броју корисника на тим тржиштима, Оскар Гарсија Масеирас, извршни директор Индиетекса, истиче да њихове онлајн платформе бележе преко 22 милиона посетилаца дневно.
Зара није једина која улаже у концепт препродаје и рециркулације моде. Други модни гиганти попут H&M-а већ нуде сличне услуге у сарадњи са платформама попут ThredUp-а, која омогућава куповину половне одеће у САД.
Иако је Зара глобални лидер у модној индустрији, овакав тренд би могао у будућности да заживи и у Србији, посебно у већим градовима као што је Нови Сад. Како се све више компанија окреће одрживим моделима пословања, овакви кораци могу подстаћи и домаће трговце да следе сличне примере.
Ова иницијатива изазива питање: Да ли је ово почетак нове модне револуције која ће променити начин на који доживљавамо моду и куповину?
Преузмите андроид апликацију.