У протекле четири године Јавно градско саобраћајно предузеће „Нови Сад” је за инвестиције издвојило непуне две милијарде динара, док је за набавку аутобуса опредељено скоро 1,6 милијарди, за опрему и уређаје више од 256 милиона динара, а за грађевинске радове 170 милиона.
Када је реч о куповини аутобуса, ЈГСП је обезбедио 30 возила мерцедес-бенц, 29 зглобних аутобуса БМЦ на гасни погон и десет електричних аутобуса соларис са припадајућом опремом.
– Успешно је завршено увођење система електронске наплате, који нам је омогућио велике технолошке помаке, значајне за грађане и наше запослене. Уз нове карте, валидаторе, савремено уређен диспечерски центар, нову опрему за контролоре, дигитализацију путне документације, имамо и за путнике изузетно корисну апликацију Нсмарт – истакао је директор Иван Радојичић.
Радо бих позвао „Браво” да дођу и покажу како би то они боље урадили од наведеног, али волим овај град и његове грађане и не желим да то урадим, пошто знам да би тим њиховим „боље” Нови Сад остао без јавног превоза (директор ЈГСП „Нови Сад” Иван Радојичић).
У аутобусима ЈГСП „Нови Сад” годишње се превезе 60 милиона путника, а возила пређу око 14,7 милиона километара. Такође, на Међумесној аутобуској станици изграђени су долазни перони, добијена је лиценца за прву категорију пружања станичних услуга продужена до 2028. године, замењени су стари киосци, изграђена нова зграда Техничког превоза, обновљене радионице, уведене нове линије… Како Радојичић још напомиње, упркос глобалном проблему недостатке возача, ЈГСП „Нови Сад” је протекле године успео да одржи стабилан број возног особља за реализацију функционалног јавног превоза
– Као први човек предузећа које је од виталног интереса за функционисање града, сматрам да не смем оставити без одговора Грађански покрет „Браво”. Њихово „душебрижништво” и покушај да дискредитују огромне напоре уложене да Нови Сад има адекватан јавни превоз, то могу да прођу само код оних који од страначке заслепљености не могу да виде шта је све учињено у предузећу у протекле четири године мог управљања ЈГСП „Нови Сад”. Радо бих позвао „Браво” да дођу и покажу како би то они боље урадили од наведеног, али волим овај град и његове грађане и не желим да то урадим, пошто знам да би тим њиховим „боље” Нови Сад остао без јавног превоза – наглашава Радојичић поводом саопштења Грађанског покрета „Браво” објављеног 9. септембра.
Преузмите андроид апликацију.