У последњем кварталу прошле године у Србији је било око 2,3 милиона претплатника фиксне телефоније и они су у просеку дневно телефоном разговарали 1,9 минута, док је корисника мобилних мрежа било око 8,53 милиона, а њихови разговори су у просеку дневно трајали по око седам минута, наводи се у прегледу тржишта за четврто тромесечје који је објавио РАТЕЛ.
Када је реч о фиксној телефонији, структура претплатника се није значајније променила па су већину и то 87 одсто чинили приватни корисници.
Они су најчешће позивали претплатнике фиксне мреже у земљи, док су у
међународном саобраћају преовладавали долазни позиви.
Највише претплатника имао је Телеком 72,7 одсто, затим СББ 23,7 одсто.
У овом периоду пренето је 3.400 бројева, што је мање него у претходном кварталу.
Подаци за мобилну телефонију показују да је у четвртом кварталу било око 8,53 милиона активних корисника.
Они су укупно причали 5,41 милијарду минута у домаћем и међународном
саобраћају и послали око 1,08 милијарди СМС порука, односно 1,4 поруке дневно.
Највише активних корисника у мобилној телефонији имао је Телеком, 44,15 одсто, Yеттел (Јетел) 31,87 одсто, а на трећем месту је А1 Србија са 23,98 одсто од укупног броја активних корисника.
Они су највише позивали бројеве у својој мобилној мрежи, док су у ромингу више саобраћаја генерисали корисници из иностранства у поређењу са саобраћајем који су остварили домаћи корисници у иностранству
У четвртом кварталу пренето је око 30.000 бројева у мобилној телефонији.
Број корисника фиксног широкопојасног интернету у четвртом кварталу прошле године је благо повећан у односу на претходни квартал и износио је око 2,07 милиона.
Položen kamen temeljac za izgradnju najsavremenije laboratorija na Torlaku (FOTO)
Преузмите андроид апликацију.