Новосађани су прилично оштре судије када је добар провод у питању. Због тога није лако бити ди џеј у Новом Саду, а поготово ди џеј који на сцени постоји дуги низ година. Уколико немате довољно година да памтите новосадски клабинг од раније, наше саговорнике, Лазара и Славка запамтили сте под називом „Afterfive“, а уколико сте стари градски клабер, са њиховим именима сусрели сте се много раније, само можда под неким другим именом.
Кажу када питаш човека да ти се сам представи, највише сазнаш о њему, управо смо то и урадили?
Славко: Самоуки графички дизајнер који прави и пушта музику. Заљубљеник у детаље и естетику.
Лазар: Хиперактивни љубитељ адреналина и екстремних спортова, бивши краљ шљаке (тенис), ди џеј, продуцент и дигитални номад.
Када смо утврдили да се ради о својеврсним креативцима није било сумње да је стварање ”AfterFive“ бренда било само питање времена, ипак морали смо да питамо Лазу како је дошло до идеје?
Било је неизбежно у недостатку доброг провода! Поучени искуством ’’од преко’’ одлучили смо да се опробамо у другачијем концепту журки и покушамо од целе приче да направимо бренд… и, ето нас овде данас.
Славко се надовезао да је име настало по афтеру Нове године који је почињао након пет сати ујутру и тако је остало.
Славко нам је затим објаснио да, иако су недавно оставили ди џеј сцену у ребусу због журки које се и даље препричавају, њихова организација постоји већ пет година. Ево шта нам је испричао:
Пре тога смо организовали журке ”Sunset Rooftop” иза којих је стојала организација ”Majemi“. Уууу, ту смо већ правили и бруталну одећу.
Онда се родио ”AfterFive“. Прва журка под овим брендом организована је 2019. године.
Такође смо организовали ”one time” журке под различитим именима у склопу ”Back to Life by Afterfive”, журке у Јелисаветином Бастиону са нашим сенсејем Марком Ћулибрком (DJ Marcos), били део евента „Exotica“ у Дубаиу, „Spring Awakenign“ у Чикагу, „Ultra Music Festivala“ у Мајамију…
Направили смо паралелу на сцени и закључили да су у последње време прилично искочили и почели да се издвајају из масе више него икада, Лаза је објаснио:
Највише волимо то што је наш бренд наш и што смо ми ти који одлучују о начину на који ћемо се презентовати. Искачемо због начина на који прилазимо публици, због нераскидиве везе са истом, маркетинга, промоције, локација на којима правимо журке, али највише због велике страсти и љубави коју публици преносимо кроз детаље.
На почетку разговора сазнали смо да је Славко тај који посебно воли да обраћа пажњу на детаље, питали смо га због чега су њихове журке боље од туђих да видимо хоћемо ли наићи на лажну скромност или ће бити искрени до краја?
И овде се одговор крије у детаљима (закључио је Славко кроз смех). Трудимо се да публици на сваком евенту понудимо јединствени доживљај, да будемо иновативни и креативни и да кроз светло и декорацију што више променимо изглед простора на коме смо одлучили да направимо журку.
Када смо већ код журки, приметили смо да имате веома добре најаве и преоригиналне називе. Ко то смишља?
Славко се готово изненадио због постављеног питања и из топа испалио: С обзиром да се бавимо дизајном, анимацијама, дигиталним маркетингом, видео и аудио продукцијом итд… јасно је.
Такође, многе од тих ствари радимо како за локалне, тако и за многе евент организације из Србије, БиХ, Црне Горе, Аустрије, САД-а, Саудијске Арабије и Уједињених арапских емирата…
Након што смо констатовали да ”нема где их није било” и да можемо да их букирамо уколико нам буде требало нешто од услуга које њихов бренд пружа, вратили смо се журкама. Занимало нас је колико је тешко било освојити новосадску сцену? Славко је био расположен да одговори на то питање.
Новосадска сцена је специфична као и свака друга и има своје предности и мане. Новосађани доста тешко прихватају нове извођаче и генерално новине, али… када таволе остану верни до краја!
За разлику од београдске сцене или Бања Луке где смо кроз само неколико евентова прикупили огромну подрушку од стране публике. (Београђани много више дају шансу новим стварима!)
Замолили смо Лазу да нам, кратко и јасно, да рецепт за добар провод?
Чист и јак звук, адекватна расвета, добра плеј листа, добро душтво и љубазан stuff.
На нашу контстатацију да се на њиховим журкама може видети много лепих жена и питање шта их доводи, Лаза је поново био директан:
Сличан се сличном радује.
Када смо код лепих мушкараца, какав је Славко, а какав Лаза на журкама?
Лаза одговара кроз осмех: Кад правимо евент обично се евидимо пре почетка и после у микс пулту, тако да… могло би се рећи да смо обојица срећни и поприлично комуникативни. Дођите да видите!
View this post on Instagram
Захвалили смо се на позиву, али нам је пало на памет да се на њихове журке не може ући тек тако. Врло често постоји специјална листа гостију и само они могу да присуствују журкама. Питали смо Славка да нам објасни зашто је то тако, али и да ода тајну да ли се могу букирати за неке специјалне прилике?
На питање за букирање Славко је рекао следеће: ”Као што би рекао наш познати филозоф Бранко Кљајић – С нама си у друштву ако уз’о си паре, радим крштења, славе, бруцошијаде… брате!” Затим је наставио на тему специјалних листи: Ми на нашим журкама желимо да испоштујемо највише могуће стандарде због чега правимо такву организацију. У обзир узимамо простор у којем се налазимо, број посетилаца итд…
Наравно, иако ћемо наставити са оваквим типом журки планирамо да правимо и велике евентове на атрактивним локацијама, али ускоро вам спремамо и хип хоп, али и евент класичне музике, наравно… упакован на наш начин.
Након што смо чули да ће „Afterfive“ имати свој излет и у друге жанрове, занимало нас је да ли мисле да је недостатак таквог експериментисања својеврсна грешка на нашој сцени, те смо питали Лазу шта мисли да је највећа грешка коју ди џејеви данас праве?
Прелако падају под утицај старијих колега и онога што ноћни живот носи са собом!
Novi jelovnik restorana „Kalem by Zak“ razbija sve predrasude (VIDEO)
Преузмите андроид апликацију.