Народна банка Србије поздравила је данас одлуку Банке Поштанска штедионица да и од 1. септембра настави са применом умањених накнада за платне услуге.
Централна банка у саопштењу позива и остале банке у Србији да покажу једнаку одговорност према својим клијентима, савесно пословно понашање и примену добре пословне праксе у сваком делу свог пословања.
Народна банка Србије наводи да је у претходној години предузела читав низ активности, чији је непосредан резултат одлука свих банака које су повећавале накнаде за платне услуге грађанима од 1. јануара 2021. године, да те накнаде у наредних годину дана, а почев од 1. септембра 2022. године, умање за 30 одсто или их врате на ниво пре њиховог повећања.
Том приликом је НБС као трајну меру донела Одлуку о платном рачуну са основним услугама, која је на располагању свим грађанима, а којом је ограничена цена пакета платног рачуна са основним услугама на максималан износ од 150 динара и којом је прописана гарантована садржина овог платног рачуна.
Народна банка Србије ће настојати да банке и други пружаоци услуга, поред одржања стабилности свога пословања и побољшања квалитета својих услуга, додатну пажњу посвете даљем обезбеђењу дугорочно одрживог пословног односа с клијентима, грађанима и привредом, наводи се у саопштењу.
„Тржишна економија подразумева свест да банке постоје због клијената и ова одлука Банке Поштанска штедионица то доказује. Као што видите не мора све наредбом. Ово је одговорност на делу“, закључила је гувернерка Јоргованка Табаковић.
U Republici Srpskoj u julu rast broja turista, najviše posetilaca iz Srbije
Преузмите андроид апликацију.