Велике нафтне компаније као што су америчке Ексон Мобил (Exxon Mobil) и британски Шел (Shell) плаћају милионе инфлуенсерима и ПР компанијама како би остварили контакт са млађом генерацијом, посебно миленијалцима.
Како преноси Бизнис инсајдер, више од 100 инфлуенсера је од 2017. године сарађивало са великим нафтним компанијама.
„Нафтне компаније настоје да придобију поверење млађе генерације“, изјавио је заменик уредника портала ДеСмог у Великој Британији, Сем Брајт.
Према његовим речима, ове фирме не желе само да промовишу одређен производ, већ и да поправе свој имиџ у очима јавности.
Позната инфлуенсерка Нора Капистрано Сангаланг, која има 1,7 милиона пратилаца на друштвеним платформама ТикТок и Инстаграм, је промовисала британски Шел.
Америчка ТикТок инфлунсерка Мередит Стил је рекламирала Ексон Мобил, што је могло да примети и милион њених пратилаца.
Шел је удружио снаге и са ПР агенцијом Еделман која треба да промени слику нафтне компаније у очима младих.
Како стоји на сајту ове ПР агенције, Шел жели да се миленијалци емоционално повежу са залагањем ове компаније за екологију и одрживу будућност.
„Потребно нам је да миленијалци забораве на предрасуде о великим нафтним компанијама и почну да размишљају о Шелу из другачије перспективе“, наводи агенција Еделман.
Преузмите андроид апликацију.