Кинеско тржиште аутомобила, које је највеће на свету, убрзано прелази на електрична возила, а домаћи произвођачи електричних аутомобила као што је BYD, много су траженији од глобалних брендова.
Компанија BYD је ове године забележила раст од скоро 69 одсто, а њен удео на светском тржишту аутомобила износи 11 одсто, што је више него што имају Тојота или Фолксваген, наводи Ројтерс.
„Кинеско тржиште аутомобила се јасно дели на победнике и губитнике, то постаје очигледно. Победника је веома мало, губитника много“, рекао је оснивач консултантске агенције Аутомобилити, Бил Русо.
Продаја кинеских путничких аутомобила је у првом кварталу ове године опала за 13 одсто, али продаја електричних возила и хибрида је у истом периоду порасла за 22 одсто.
BYD је посебно успешна у продаји хибридних аутомобила, који представљају више од 50 одсто овогодишње продаје фирме.
Компанија Тесла је почетком јануара смањила цене својих возила на кинеском тржишту, за шест до 14 одсто, што је утицало на раст продаје Теслиних возила од 27 одсто у првом кварталу.
Тесла жели да заузме већи удео на кључном кинеском тржишту, што ће бити пресудно за раст ове компаније, рекао је аналитичар америчке инвестиционе фирме Ведбуш (Wedbush), Данијел Ив.
Zbogom jeftinim letovima u Evropi, klimatski propisi sve strožiji
Преузмите андроид апликацију.