Почетна > Србија
Србија

Временска карта неће бити укинута

Уместо 89, карта која важи сат и по коштаће 50 динара. Цена месечних карата за зону А или зону Б биће 2.500, а за обе зоне 3.500 динара.
Фото: Танјуг/Сава РАдовановић

Градоначелник Александар Шапић прихватио је, после прекјучерашње најаве предлога измена у систему градског превоза, сугестије грађана. Наложио Секретаријату за јавни превоз да делимично измени предлоге у вези са појефтињењем јавног превоза.

Новина у односу на првобитну најаву јесте то да ће се додатно смањити цена месечне карте за једну зону. Као и нижа цена временске карте која важи 90 минута.

– Територија града неће бити подељена на четири зоне са седам тарифа. Већ ће град бити подељен на две зоне и постојаће две тарифе. Након сугестије бројних корисника који су ми се јуче јавили, временска карта за 90 минута остаје, али смо одлучили да јој смањимо цену. Коштала је 89 динара, а сада ће и у зони А и у зони Б бити 50 динара, што је скоро упола мање.

-Целодневна карта за обе зоне, која ће моћи да се користи за територију целог града, коштаће само 200 динара. Што је највеће појефтињење, јер је до сада за све зоне била 750 динара. Карта за седам дана коришћења коштаће само 1.000 динара. Раније је за пет дана коштала 2.390 динара. Следећа велика ствар јесте цена месечних карата, која се кретала од 2.990 до 4.990 динара, у зависности од зоне. Сада ће за зону А или зону Б бити по 2.500 динара. Обе зоне 3.500 динара – истакао је Шапић.

Предлог је да годишња карта кошта 25.000 за једну зону, односно 35.000 динара за обе. Док је до сада била 36.000 за једну, односно 54.000 за све зоне.

– Осим основаца, право на бесплатан превоз имаће и средњошколци. Који су до сада плаћали између 1.090 и 1.730 динара. Суграђани који имају више од 65 година били су у обавези да једном годишње оду на продајна места и да по цени од 417 динара добију годишњу карту. Сада више неће имати ту обавезу. Већ ће им карта бити бесплатна и доживотна – истакао је Шапић.

Када је реч о повлашћеним категоријама, којих је до сада било неколико десетина. Обавеза је била да плаћају од 1.090 до 2.490 динара. Све категорије су задржане, само је цена линеарно смањена и износиће 1.000 динара, нагласио је Шапић.

До сада је карта допуњавана на киоску, а убудуће нико неће имати обавезу да има карту. Већ ће на киосцима допунити телефон и посредством СМС-а плаћати јавни превоз.

Они који имају постпејд телефонски рачун неће чак ни то морати да раде. Ко буде желео да има апликацију, она ће му омогућавати да брже и лакше плаћа превоз. Као и да се пријави уколико спада у повлашћену категорију, навео је Шапић.

Brnabić u Boru: Ponosna sam na penzionere i njihovo prihvatanje eUprave

 

Преузмите андроид апликацију.