Шведски модни ланац остварио је изненађујући оперативни профит у првом квараталу ове године, пошто су примењене мере за смањење трошкова почеле да дају резултате, иако је продаја пролећне колекције успорена.
Овај модни ланац показује знаке побољшања контроле над трошковима, иако имају проблеме у конкуренцији са великим шпанским ривалом Индитексом, у чијем власништву су Зара и други брендови, као и са брзорастућим онлајн малопродајним ланцима „SHEIN““ i „Temu“.
Хладно време на многим кључним тржиштима Х&М спречило је купце да пазаре пролећну одећу, саопштила је компанија, што је утицало на продајне резултате у марту, преноси Ројтерс.
Акције ове компаније су скочиле за осам одсто на раном трговању након објаве резултата, а трговци коментаришу да је ово кретање на тржишту појачано кратким позицијама.
Оперативни профит у првом фискалном кварталу шведске групе износио је 725 милона шведских круна, у односу на профит од 458 милиона круна година дана раније, док је оперативно профитна маржа износила 1,3 одсто, односно 0,9 одсто за годину раније.
„Почетак године показује да смо направили додатне кораке према циљу како би смо постигли оперативну маржу од 10 одсто у следећој години“, рекла је извршни директор H&M Хелена Хелмерсон.
Аналитичари сматрају да ће бити веома изазовно за Х&М да достигну маржу од 10 одсто у 2024. години.
Преузмите андроид апликацију.