На штанду Привредне коморе Србије на београдском сајму туризма своје услуге и понуду представља преко 30 компанија из Србије, из области хотелијерства, прехране, HоRеCа али и фармације и текстилне индустрије.
Директорка и власница компаније НАГ пословне униформе Александра Поповић рекла је да се на штанду ПКС представљају други пут, испред секције текстила и да је посебно задовољна организацијом.
„Привредна комора је прави домаћин. Што се тиче туризма мислим да се све враћа у нормалу, и мислим да ће бити много боље него протеклих година. Отварају се нови хотели, имамо нове туристе и нове фирме, верујем да ће туризам ове сезоне бити један добар сегмент у индустрији у којој Србија треба да се покаже“, рекла је Поповић.
Менаџер хотела Аквастар Кладово Ивица Барбуловић на сајму представља туристичку понуду хотела али и брода Аквастар са крстарењем.
„Што се тиче самог сајма туризма понуда је и више него изузетна, и сам сајам је добро организован. Посета је изузетно велика и већ у првом дану смо имали значајне сусрете са пословним патнерима и клијентима тако да се надамо да ће се то наставиити и наредних дана“, рекао је Барбуловић.
Понуду млекаре Карпе Дијем из Крушедола на штанду ПКС која између осталог производи козји сир и кисело млеко Танјугу је представио је Александар Степанић.
„Данас је на сајму изузетно жив дан. Излажемо често по сајмовима могао бих рећи да нам је овај и најпродуктивнији у смислу броја контаката од свих сајмова на којима смо до сада били“, рекао је Степанић.
Као једно од најчуднијих искустава наводи случај када га је контактирао један пар из Јапана, са жељом да плате да на његовој фарми проведу годишњи одмор.
„Потражња и тенденција страних туриста је нешто другачија од моје перцепције туризма пре него што сам ушао у овај посао. Ја сам туризам доживљавао увек као плажу, једрење или планину. Међутим све је већа и већа потреба за домаћом храном, за нечим што би својим рукама урадили, неким новим искуствима кроз производњу као што је наша“, рекао је Степанић.
Он је најавио да овог лета отварају едукационо – дегустативну салу, где ће посетиоци моћи да уче да праве сир, кисело млеко, пекмез, ајвар.
Менаџерка хотела Ројал Спа који имају објекте у Бањи Ковиљачи и Малом Зворнику, Ана Николић рекла је да на сајму представљају пролећну и летњу сезону и да је интересовање за васкршње и првомајске празнике велико.
Судећи по првом дану сајма, Бранко Злојутро из Туристичке агенције Маркет плус из Новог Сада, каже да су очекивања да ова туристичка сезона буде добра – оправдана.
„Судећи по првом дану сајма, ја се надам да ће бити рекордна година. Посета је одлична, доста је добра припрема била претходних дана, рекламе су биле добре и мислим да ће ове године бити више посетилаца него протеклих година“, рекао Злојутро.
Vlada donela odluku o formiranju Nacionalnog saveta za zaštitu potrošača
Преузмите андроид апликацију.