Почетна > Нови Сад

Актуелно Нови Сад

Нови железнички мост код Новог Сада (ФОТО/ВИДЕО)

У оквиру радова на деоници брзе пруге између Новог Сада и Суботице, интернзивно се гради нова железничка инфраструктура, погодна за возове великих брзина. У склопу радова је и нови железнички мост код Новог Сада.

Ова, трећа деоница кроз Србију, у оквиру међународног пројекта изградње брзе пруге Београд – Будимпешта, одвија се целом дужином будуће нове железничке саобраћајнице.

Којом динамиком теку радови на железничкој станици у Новом Саду и новом железничком мосту, погледајте у видеу:

Обнова железничке инфраструктуре је започета у септембру 2021. године. Прва фаза радова је завршена, а 19. марта је отворена пруга Београд – Нови Сад. Од тада до данас између Београда и Новог Сада превезено је више од два и по милиона путника.

У оквиру прве фазе радова Железничке станице у Новом Саду – која обухватала прва три станична колосека, као и 10. и 11. колосек – реконструисани су станични перони, темељи перона и надстрешница, као и шахтови за кишну канализацију, док су другом фазом обухваћени радови на преосталим колосецима.

Постојећи станични потходник испод трећег, четвртог, петог и шестог колосека се продужава и модернизује, а нови део потходника биће дужине 30 метара и чиниће га и степенишна конструкција, којом ће се излазити на новопројектовани трећи и четврти перон.

У склопу радова, урађен је и потпуно нови надвожњак у Партизанској улици, јер стари није задовољавао потребе брзе пруге. У оквиру радова на том делу Партизанске улице решен је и деценијски проблем одвођења атмосферских вода, те да се испод овог надвожњака више неће скупљати воде након већих киша.

Такође, изводе се радови на изградњи новог моста преко канала Дунав – Тиса – Дунав, који ће заменити стари, једноколосечни мост.

Рок за завршетак радова, на трећој деоници, је 33 месеца од потпуне обуставе саобраћаја на целој траси од Новог Сада до Суботице. То значи да је завршетак брзе пруге Нови Сад-Суботица планиран до краја 2024. године.

Извођач радова је кинески конзорцијум „China Railway International“ и „China Communications Construction Company“, вредност уговора је 1,16 милијарди долара.

Počinju radovi na izgradnji kružne raskrsnice na Bulevaru cara Lazara (FOTO)

 

Преузмите андроид апликацију.