Фејсбук и Инстаграм ће пооштрити ограничења која се односе на податке о тинејџерима како фирме не би могле да их користе за усмеравање огласа ка тој популацији, саопштила је матична компанија платформе, Мета, преноси Гардијан.
Од фебруара оглашивачи више неће моћи да виде пол младих корисника или врсту њихових постова, као начин усмеравања огласа на ту категорију, рекли су у компанији.
Мета је, такође, потврдила да ће у марту бити уведене нове контроле које ће тинејџерима омогућити да уђу у подешавања обе апликације и изаберу да „мање виде“ одређене врсте реклама.
Како је наведено, захваљујући појачаним ограничењима, само старост и локација корисника ће се користити за приказивање реклама.
Многи активисти који се баве безбедношћу на мрежи кажу да платформе друштвених мрежа морају да учине више да контролишу врсте реклама које се приказују млађим корисницима, рекавши да неприкладни огласи могу да изазову исто толико штете као и увредљиви садржаји које постављају други корисници.
„Као део нашег континуираног рада на томе да наше апликације буду прикладне за узраст тинејџера, уносимо даље измене у њихова искуства са огласима. Схватамо да тинејџери нису нужно оспособљени као одрасли да доносе одлуке о томе како се њихови онлајн подаци користе за оглашавање,“ објавила је Мета на свом блогу, преноси Гардијан.
Мета је раније увела ограничења која спречавају оглашиваче да циљају тинејџере са огласима на основу њихових интересовања и активности, а из компаније поручују да су најновија ажурирања дошла као последица истраживања о овом питању и стручне анализе, као и глобалне регулативе.
Poljska ne treba da uvodi evro kako bi izbegla skok cena životnih troškova
Преузмите андроид апликацију.