Платформа за онлајн трговину, „Алибаба“ одлучила је да не објави износ промета који је остварен на овогодишњем фестивалу куповине под називом Дан самаца први пут од када је започела са том акцијом 2009. године, наводећи само да су резултати у складу са прошлогодишњим.
Фестивал је ове године завршен у петак, а трајао је 11 дана.
Прошле године за Дан самаца забележен је пораст продаје од 8,5 одсто, што је био најнижи проценат повећања до сада, после скока од 26 одсто 2020. године.
Тај фестивал је био једнодневни догађај пре 2020. године, пренео је Ројтерс.
Кинески потрошачи ове године наставили су да траже релативно економичне домаће брендове у односу на скупље производе, указала је британска агенција.
Дан самаца је највећи светски фестивал онлајн куповине који је постао барометар кинеске малопродајне потражње.
Дан самаца је кинески незванични празник и сезона куповине који обележавају људи који нису у вези.
Преузмите андроид апликацију.