ЈП “Пошта Србије” прописала је мере у циљу постизања енергетских уштеда, смањења трошкова и одржавања енергетске стабилности система, као и пружања подршке мерама које доноси Влада Републике Србије.
Мере које су утврђене у циљу постизања енергетских уштеда су:
– искључивање декоративне расвете на објектима Предузећа, као и друге расвете која није неопходна за пословне процесе,
– искључивање осветљења при напуштању радног простора,
– организовање рада тако да се обавља на дневном светлу,
– у складу са могућностима, рационално коришћење клима уређаја (искључивање уређаја ван радног времена и када се дуже не борави у пословној просторији, да се пословне просторије не расхлађују када је спољна температура нижа од 30 степени, да се не отварају прозори уколико је укључен уређај, да се уређаји не подешавају ниже од 24 степена у сезони хлађења и не више од 19 степени у грејној сезони),
– искључивање рачунара, монитора и штампача након радног времена, током ноћи, викендом и нерадним данима,
– искључивање мултифункционалних уређаја (штампача за консолидовану штампу, фотокопирање, скенирање и слично) након радног времена, током викенда и другим нерадним данима,
– рационално коришћење термоакумулационих пећи, тј. пуњење (акумулација) истих искључиво у периоду од поноћи до 08.00 часова.
Додатно се забрањује коришћење електричне енергије у објектима Предузећа од стране запослених у Предузећу у приватне сврхе, као и уступање извора електричне енергије трећим лицима, без претходног писаног одобрења, наводи се у саопштењу ЈП “Пошта Србије”, док су за спровођење мера одговорни директори организационих делова Предузећа.
Radna mesta kojima posreduje NSZ između poslodavca i radnika, 31. avgust
Преузмите андроид апликацију.