Главни извршни директор Хитроуа Џон Холанд Kеj навео jе да ће се „надзирати промене у распореду летења коjе су авио-компаниjе поднеле као одговор на захтев владе да се током лета минимизираjу поремећаjи за путнике“, и да ће затражити од њих да предузму даље мере ако буде потребно.
Лондонски аеродром Хитроу извинио се због неприхватљивог квалитета услуга последњих недеља. Дугих редова, кашњења у опслуживању особа са смањеном мобилношћу и проблема са пртљагом. Јер се у последња четири месеца бори с наjвећим растом броjа путника у 40 година.
Aеродром, коjи jе у jуну опслужио скоро шест милиона путника, саопштио jе да jе брза обнова капацитета „веома изазовна“, преноси Роjтерс.
Преузмите андроид апликацију.