Почетна > Србија
Србија

Момировић: Крај радова деонице Сурчин-Нови Београд до марта 2023. године

Деоница ауто-пута Нови Београд-Сурчин, уз ефикасну сарадњу са Градском управом, могла би бити завршена до марта наредне године, најавио је данас министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић.
момировић
Фото: Танјуг/Тара Радовановић

Он је са градоначелником Београда Александром Шапићем обишао радове на изградњи ове деонице, која представља везу Београда и ауто-пута „Милош Велики“ .

Изразио је задовољство што је Град показао спремност да се реше проблеми на овој деоници, како би радови били завршени у најкраћем могућем року и додао да држава директно инвестира у градску саобраћајницу, те да су приликом извођења радова надлежности између Града и Републике испреплетане.

„Деоница пута Нови Београд – Сурчин, грађевински је веома захтевна и специфична јер пролази кроз насељено подручје и на њој је тренутно завршено преко 60 процената радова“, рекао је он.

„Првих 400 метара ове саобраћајнице ми практично нисмо узели у грађевинску реализацију, јер још имамо проблеме експропријације и дивљих насеља где су наши суграђани, које је зла судбина нанела, нашли свој дом“, казао је Момировић.

Нагласио је да се ови проблеми морају пажљиво решавати, али и да је неопходно да питања експропријације и дивљих насеља што пре буду покренута.

Момировић је објаснио да је ова саобраћајница значајна не само за Нови Београд и Сурчин, већ за све грађане који путују ка Западној Србији и Црној Гори.

„Ово је врло фреквентна саобраћајница, која ће бити јако важна када се изгради. Морамо да изградимо и два кружна тока, дакле, ово је комплексна саобраћајница иако је јако мала – око осам километара“, рекао је министар.

Истакао је да пуштањем у саобраћај ове деонице, ауто-пут Милош Велики добија пун смисао за све Београђане.

Момировић је казао да је за изградњу овог пројекта неопходна ефикасна сарадња са Градом и захвалио се извођачима радова кинеској компанији „ЧЧ“ на преданом раду.

Градоначелник Шапић изразио је задовољство што напредују радови на изградњи ове деонице, која ће омогућити да се возачи из Војвођанске улице и Улице др Ивана Рибара на Новом Београду директно укључе на ауто-пут Милош Велики.

„Први пут се сада упознајем са објективним проблемима које имамо. Причам о проблемима на које град може да утиче, јер је ово једна врста градске саобраћајнице, која ће учинити проточним велики део Београда“, рекао је Шапић.

Шапић је обећао, први пут сада са позиције градоначелника, да ће урадити све што је у његовој моћи и надлежности како би овај пројекат што пре био реализован.

„На овој деоници имамо проблема са експропријацијом и депонијом која ту стоји годину дана. Како време пролази схватам да ствари нису баш најбоље функционисале, али од сад ће морати да функционишу. Градски менаџер ће од сада бити задужен да прати ствари које Град треба да спроведе“, навео је Шапић.

Истакао је да не може да гарантује да ће радови бити завршени у рковима, али да гарантује да ће министарство и извођачи и сва друга предузећа имати тачно пролазно време и информацију докле се стигло, које су објективне околности у којима се ради и проблеми са којима се сусрећемо.

Казао је да је добио информацију да су „многе ствари и на обилазници рађене без Града и да Град није учествовао на начин на који је требало“.

„То се више неће догађати и више неће ни један инфраструктурни пројекат од националног значаја, у којем Град има учешће, да касни због кривице Града“, поручио је градоначелник.

U toku proširenje 26 naplatnih stanica u Srbiji

Преузмите андроид апликацију.