Почетна > Бизнис
Бизнис

У Немачкој произвођачи скривено штеде науштрб потрошача

Заштитник потрошача у Немачкој указује на скривена поскупљења, пошто је у све више производа за исту цену све мање садржаја.
Фото: Pexels/David Vives

Код јефтинијих прехрамбених производа, у немачким дисконтима пронашли су више случајева скривеног поскупљења смањењем садржаја.

„Последњих недеља добили смо броне жалбе”, истиче институција заштитника потрошача у Хамбургу.

Као пример навели су, између осталог, јагњећи стек у ланцу „Алди“, који се продаје за 6,99 евра, али уместо доскорашњих 400 грама, сада паковање садржи свега 300 грама.

Једна пица код дисконта „Пени“ чак је поскупела са 2,49 на 2,99 евра, уз смањење грамаже са 460 на 410 грама.

„Посебан случај нам је пријавила једна жена која је куповала у Лидл-у у вези појединих врста тоалет папира. Остао је исто број ролни у паковањ, али су смањили сваки листић. Резултат анализе је да се продаје око три метара мање папира по ролни“, наводи се у саопштењу.

Армин Валет из Централе за заштиту потрошача каже да су, услед раста цена сировина и енергије, бројни произвођачи, посебно јефтинијих производа, како би задржали нижу цену, смањили садржај, а то погађа купце.

Brend Smirnof votka napušta Rusiju

Преузмите андроид апликацију.