Можете да пустите и да киша све реши, јер ћете на тај начин уштедети на додатном прању у ауто-перионици.
Подвозје спада у један од виталних делова аутомобила и као такво, изложено је свим могућим утицајима. Ту су и (зими), поред сталних оптерећења у вожњи, со, блато, прашина, као и каменчићи.
Поставља се питање да ли је овај део возила потребно прати? Немачка струковна организација „KÜS“ одговара на ово питање, као и на недоумице око прања других делова аутомобила.
– Када је у питању прање аутомобила, опште правило је – мање је више. Међутим, птичји измет, остатке инсеката, смолу дрвећа и другу тврдокорну прљавштину увек треба уклонити што је пре могуће како се не би оштетио лак на возилу, док свакодневну прљавштину често спира сама киша – кажу они.
Чишћење подвозја, генерално, можете да препустите и киши, јер вожња по мокрим путевима, такође, уклања прљавштину, као и блато са тог дела аутомобила.
На овај начин можете да уштедите на додатном прању у ауто-перионици.
Прање подвозја, у најгорем случају, може чак да донесе и више штете него користи. Како се вода углавном распршује под притиском, тако може да доспе у електронику или друге осетљиве делове аутомобила.
Ипак, прање подвозја може бити од користи после зиме како би се уклонили остаци соли са пута који изазивају корозију.
Новији аутомобили су већ у фабрици добро заштићени од рђе, али старија возила су осетљивија на корозију и прање је и те како корисно. У том случају помаже и заштита воском, подсећа „KÜS“.
Преузмите андроид апликацију.