Хеленска острвца идеална су за пробне полигоне електрификације.
Прошле године тамошње власти најавиле су да ће сва грчка острва врло брзо постати неутрална по питању емисије угљен-диоксида. Грчка иначе покушава да умањи за 55% своју емисију штетних гасова у периоду до 2030. године.
Тако планирају да у наредним годинама ,,сакупе“ око два гигавата електричне енергије уз помоћ ветрењача које ће бити лоциране уз саму обалу. Како Грчка има огромну обалу, тако постоји и велики потенцијал за добијање струје од ветра.
У јуну прошле године ,,Volkswagen“ је отпочео велики пројекат електричне мобилности на хеленском острву Астипалеа. Немци су тамо послали осам батеријских аутомобила – за државне службе, али сада је стигла нова фаза плана.
Каква је будућност електричних возила у Србији прочитајте ОВДЕ.
Жеља је да Астипалеа у потпуности постане ЕВ локација. Тако је ,,VW“ група почела са испорукама електричних аутомобила тамошњим становницима. Први је свој нови, батеријски четвороточкаш примио Танос Папајанис. Он је свој стари ,,Golf 3“ заменио за нови ,,ID.3“.
Осим тога, пристигла је одређена количина модела ,,e-up“, затим ,,ID.4“, али и неколицина електричних скутера који долазе из компаније ,,Seat“. Уз то, немачка групација ће ускоро испоручити читаву флоту електричних аутомобила који ће бити део посебног ,,car-sharing“ система који ће бити успостављен на Астипалеи.
Преузмите андроид апликацију.