Од почетка пандемије, која је поставила до сада невиђене изазове за бројне компаније, Моби Банка је запослила 131 људи, држећи корак са више од 100 хиљада нових корисника.
Раст отворених радних места представља скок од 63 одсто у односу на претходну годину, а већина новозапослених су жене, које сада чине 71 одсто укупног броја запослених.
„Настављамо да растемо упркос бројним изазовима и растућим трошковима софтверских система, развоја нових услуга и текућих одржавања. Међутим, верујем да Моби Банка оправдава свој слоган „нема стајања, јер се ускоро приближавамо броју од 600 хиљада корисника“, изјавила је Марија Поповић, председница Извршног одбора Моби Банке.
Највише новозапослених Моби Банке налази се у секторима виталним за корисничко искуство, као што су подршка корисницима и развој производа, али значајан део појачања тима долази у виду Моби Банка саветника.
„Подстакнути повољним пословним окружењем, стимулативним регулаторним оквиром Народне Банке Србије и њеним пакетом мера, поред додатне дигитализације, одлучили смо се и за отварање нових радних места. Верујемо да је важно покретање позитивне економске спирале. На овај начин помажемо нашим корисницима, али и нашој земљи“,рекла је председница Банке.
Банкарски саветници Моби Банке су финансијски стручњаци који су свакодневно у директном контакту са корисницима широм Србије, са циљем да производи и услуге банке буду доступне и прилагођене свакоме. Моби Банка тренутно има 32 банкарска саветника у 23 градова, а планира се да их до краја 2021. године буде 50.
„Наши саветници пружају помоћ, али су и својеврсни дигитални едукатори који приближавају све погодности дигитализације својим суграђанима. Захваљујући Влади Србије, уверени смо да ћемо врло брзо наш рад на дигитализацији моћи да подигнемо на још већи ниво. Моби Банка је спремна да издаје параметре за двофакторску аутектикацију (еИД) и на тај начин помогне да што већи број људи постану корисници е-Управе”, објаснио је Александар Богдановић, директор продаје Моби Банке.