Шарл Леклер, возач Ферарија, славио је у трци за Велику награду Бахреина на старту шампионата Формуле 1.
Нова ера, нови правилник, нови поредак у Формули 1 – одмах победа Ферарија уз спектакуларан наступ Леклера који је малтене од првог до последњег круга био на првом месту.
Он је почео са пол позиције, испред Макса Ферстапена, а управо њих двојица су нам приредила фантастичну битку у великом броју кругова, али то чак и није све…
На старту трке није било превише узбуђења када причамо о водећим возачима, али смо зато видели фантастичан потез Кевина Магнусена који је са седме позиције скочио на пету, док је Валтери Ботас имао лош старт и проблем са болидом.
Још неко је прилично разочарао на старту, а тај неко је Мекларен. Од Ланда Нориса и Данијела Рикарда смо очекивали много, а нисмо добили ништа и после неколико кривина били су последњепласирана два возача у Бахреину.
CHARLES LECLERC WINSSSSSSS! 🏁
It's his and Ferrari's first victory since 2019, and Carlos Sainz makes it a brilliant 1-2!#BahrainGP #F1 pic.twitter.com/5bHPpxaJwm
— Formula 1 (@F1) March 20, 2022
Ред Бул је такође силовито кренуо, али они нису повукли први потез, већ је то био Мерцедес када је послао Луиса Хамилтона на замену пнеуматика пре него што су остали и помислили да то ураде.
Мерцедес је добио тврди сет гума, Хамилтон изгубио доста времена, а остали приредили спектакл, јер готово да није било кривине где тркања није било. Заиста спектакуларна вожња и морамо похвалити и Алфа Ромео и Алфа Таури и поготово Хас, али и Алпину.
Средина табеле одавно није била овако уједначена и публика је и те како имала шта да види.
Тамо негде у 17. кругу, Макс Фертсапен и Шарл Леклер пружили су битку за памћење – ДРС, рано и касно кочење и много надмудривања и чак три промене на челу у три узастопна круга.
Ово је све што смо и желели да видимо… Након свега тога видели смо и тактичка надмудривања и чак три одласка у бокс водећих возача, што није била пракса претходних година, али и то је наговештај нове ере у коју смо ушли.
Алонсо је такође показао зубе у неколико наврата, опет се појавила Алфа, да бисмо на мање од 10 кругова пре краја имали велику драму. Запалио се болид Пјера Гаслија и проузроковао излазак возила безбедности.
Ту се драма није зауставила. По одласку возила безбедности у гаражу, уследио је прво велики проблем за Макса Ферстапена и актуелни шампион због проблема са агрегатом не завршава трку.
Да ствари буду још црње, да још црње, постарао се и други Ред Бул за чијим је воланом седео Серхио Перес и он се угасио на старту последњег круга, па је Ред Бул од сјајног старта дошао до катастрофе за јако кратко време.
На крају, дупла победа Ферарија где је Лејклер готово од првог круга био у вођству, а на другом месту завршио је Карлос Сајнц, док је трећи био Луис Хамилтон из Мерцедеса.
Преузмите андроид апликацију.