Пошта Србије саопштила је данас да уводи нови канал комуникације са корисницима путем Viber порука.
Почев од 19. марта, информације о приспећу пакета или пост-експрес пошиљке за доставу на адреси и обавештења о њиховом чувању за испоруку у пошти, Пошта Србије ће примаоцима слати путем Viber апликације.
Од 19. марта комуникација ће функционисати на начин да се најпре шаље Viber порука, а уколико пријем поруке није омогућен, јер мобилни телефон корисника није на интернет мрежи или корисник нема инсталирану Viber апликацију, информације о пошиљци и њеном статусу добијаће се као и до сада, у СМС поруци.
Ова новина предузима се на захтев великог броја корисника, а са циљем лакше и брже комуникације са корисницима који у великом броју користе Viber апликацију као канал за размену порука и обавештења, и прати циљеве даље модернизације и унапређења поштанских услуга.
Преузмите андроид апликацију.