Новосадска јавност већ је упозната са плановима да се четврти мост, планиран још шездесетих година прошлог века, коначно спроведе у дело.
Оно што није свима познато је како ће изгледати прилаз, тачније почетак моста са новосадске стране.
Нови мост градиће се у наставку Булевара Европе.
Конструкција моста биће дигнута изнад остатка терена пре кружног тока који спаја Булевар Европе са Булеваром патријарха Павла и Булеваром цара Лазара.
Тачан почетак биће у равни са Далматинском улицом и Улицом Браће Груловић. Специфичност овог моста је његова дужина изнад копна, пре него што дође до самог Дунава.
Након почетка, наставак моста налазиће се изнад кружног тока у улици Хероја Пинкија који још увек није изграђен. Одмах затим прелазиће преко кружног тока који ће спајати Улицу 1300 каплара и Улицу Симе Матавуља, који такође тек чека на изградњу.
Потом ће прелазити преко Шодроша, наравно преко Дунава, завршавајући се на сремској обали, у Сремској Каменици код Лединачког пута.
Осим почетка на Булевару Европе, укључења на мост биће и након кружног тока у Хероја Пинкија, као и након кружног тока код улице 1300 Каплара, уз укључења за пешаке на Шодрошу и делу Каменичке аде.
Тако ће нови мост растеретити већ постојеће мостове чињеницом да ће „покупити“ саобраћај са севера града који се креће ка сремској страни Дунава.
То растерећење је преко потребно за Нови Сад, у којем тренутно саобраћа чак 120.000 регистрованих возила.
Исто тако, овај мост имаће до сада најбољу бициклистичку инфраструктуру, што није нимало занемарљиво ако се подсетимо да у Новом Саду има око 40.000 активних бициклиста. Та чињеница чини га највећим бициклистичким градом у Србији, па адаптација моста потребама двоточкаша долази као логична последица.
Постоје и информације да тренутни нацрт моста није финални, те да ће ускоро бити представљен нови, измењени изглед новог четвртог моста преко Дунава.
Fruškogorski koridor – put za budućnost – radovi u punom jeku (VIDEO)
Преузмите андроид апликацију.