У последњем кварталу 2021. око 2,3 милиона претплатника фиксне телефоније у Србији остварило је близу 620 милиона минута разговора, што значи да је сваки претплатник у просеку разговарао 2,9 минута дневно, док је 8,5 милиона корисника мобилне мреже остварило око 5,5 милијарди минута разговора и у просеку дневно разговарало 7,1 минут.
Ово су подаци из најновијег извештаја РАТЕЛ-а о Прегледу тржишта електронских комуникација у Србији у четвртом кварталу 2021. године.
Подаци, такође, показују да су у последњем лањском тромесечју корисници мобилних телефона у домаћем и међународном саобраћају послали око 1,4 милијарде СМС порука.
Када је реч о фиксној телефонији, наводи се да 87 одсто претплатника чине физичка лица, односно приватни корисници.
Са фиксних телефона најчешће су позивани бројеви у фиксној мрежи, а пренето је 5.500 бројева, што је више у односу на претходни квартал.
На тржишту услуга мобилне мреже забележен је пад броја активних корисника, а остварени говорни саобраћај и онај путем СМС порука били су већи у односу на трећи квартал 2021. године.
Постпејд корисника, је у четвртом кварталу било 5,1 милион, што представља благи раст у односу на претходно тромесечје, док је број припејд корисника износио 3,3 и био мањи него у трећем кварталу, преноси Танјуг.
Корисници мобилних телефона у домаћем саобраћају су најчешће позивали бројеве у сопственој мрежи, док су у ромингу чешће звали корисници из иностранства.
У последњем кварталу прошле године, порасла је количина пренетих података преко мобилне мреже и износила 174,6 милиона ГБ, што значи да је корисник мобилног широкопојасног приступа, дневно у просеку трошио око 276 МБ, односно око 8,17 ГБ месечно.
Преузмите андроид апликацију.