Први примерци Астре L сишли су са монтажних трака у Риселсхајму.
Са сменом генерација дошло је до неколико великих измена за Опелов компакт. Осим што су напуштени технологија и погонске јединице из Опелове GM ере и преузете компоненте из PSA групе, односно данашњег Stellplantis-а, уједно је Астра добила и нови дом.
Претходни компакт стваран је у фабрици у Пољској и монтажа тог модела окончана је у децембру прошле године. Тако ће се нова итерација немачког хечбека производити у Риселсхајму, покрај седишта германског бренда. Уве Хохгешурц, шеф Опела, истакао је да ће долазак Астре L бити врло битан за ту марку.
– Астра нам даје нови импулс и замајац продаји – истакао је Хохгешурц.
Он је додао да је већ монтирано 500 примерака овог модела, те да ће фабрика у Риселсхајму радити у две смене.
Овај погон осим Астре врши производњу још два модела – Опелове перјанице Инсигније али и братског DS4, пишу Независне новине.
Јасно је колико је нови компакт битан за немачку компанију, јер је од 1991. године, откада је он стигао на тржиште испоручено више од 15 милиона јединица. Претходна генерација, Астра K, није се прославила са продајом, видећемо за шта је нови модел кадар, преноси АутоРепублика.
Преузмите андроид апликацију.