Почетна > Спорт > Фудбал
Фудбал

Камп Ноу први пут у историји мења име

Барселона је склопила спонзорски уговор према којем ће добити 280 милиона евра у следеће три године.
Фото: Pixabay/Manminder

Ове сезоне ће каталонски гигант добити 43,5 милиона евра по сезони од неколико спонзора, а нови спонзор јој доноси додатних 93 милиона годишње.

У питању је шведски аудио стриминг сервис „Spotify“ чије ће име бити на дресовима мушке и женске екипе Барселоне.

Осим тога, „Spotify“ би овим уговором требало да добије и право на промену имена стадиона „Камп Ноу“.

Барселона никад није мењала име свог стадиона, а све до 2006. није имала ни спонзора на дресовима.

Први натпис на Барсином дресу имао је УНИЦЕФ, а после тога су спонзори били Катар Ервејз и Ракутен (Вајбер).

Директори Спотифаја су виђени на утакмици Барселоне и Атлетико Мадрида (4:2) протеклог викенда, па се озваничење уговора очекује током недеље.

Ова вест стиже у јеку оптужби јавности против „Spotify“ због ширења расне мржње, али и ставова против вакцинисања.

Због тога су своју музику са овог сервиса уклонио легендарни Нил Јанг и Џони Мичел.


Februar u znaku fudbala – ovo su derbiji koje ne smete da propustite!

Преузмите андроид апликацију.