Компанија руских железница РЖД завршава модернизацију приступног железничког колосека до Рафинерије нафте Панчево, саопштио је данас РЖД.
Санација је изведена у режиму „затвора колосека“ рекордном ефикасношћу за Србију захваљујући, како је наведено, коришћењу руске технологије за реконструкцију горњег строја пруге.
Током једног „затвора колосека“ компанија је у просеку 1,5 до два пута извела већи обим радова на реконструкцији трупа пруге (доњи и горњи строј пруге) у односу на уговорне циљне параметре и општу праксу извођења оваквих радова у Србији.
Технологија реконструкције железничких колосека, који су у функцији, се током „затвора“, односно током раније одређеног временског периода, када се зауставља саобраћај возова на деоници, примењује и у Русији, а омогућава да се без значајног утицаја на саобраћај возова изузетно ефикасно организује редовни и капитални ремонт железничких инфраструктурних објеката.
При томе, обезбеђује се прецизан и усаглашен рад механизације и стручњака различитих профила, пошто се током „затвора колосека“, који је на овој деоници трајао између 12 и 16 сати, одвија комплетан циклус радова на санацији доњег строја пруге заједно са радовима на замени горњег строја колосека.
Захваљујући оваквој шеми санације приступне железничке пруге рафинерија Панчево, која припада НИС-у, наставила је са производњом и континуираном испоруком производа својим клијентима, што је нарочито важно, с обзиром на значај предузећа за енергетско снабдевање региона.
Радови на индустријском колосеку од Рафинерије Панчево до пруге Београд – Панчево реализују се у складу са уговором, који су у августу прошле године потписали Инвеститор – НИС и победник тендера – конзорцијум компанија Инграп-Омни и РЖД Интернешнл.
Преузмите андроид апликацију.