Discover The ultimate selection of bongs at our Online store, where quality meets affordability. with our extensive range of Shishas, Tabak, and Zubehör, You can elevate your smoking experience like never before. Each product is carefully curated to ensure You find exactly What You need. Shop now at our shishastores and enjoy fast shipping and exceptional customer service that puts your satisfaction first.

Акције Фејсбука потонуле 23 посто због пада профита у IV кварталу | Градске инфо
Почетна > Бизнис
Бизнис

Акције Фејсбука потонуле 23 посто због пада профита у IV кварталу

Акције Фејсбука су пале за 23 посто на продуженом трговању у среду након објаве кварталног извештаја о пословању који је разочарао инвеститоре.
Фото: Unsplash/Solen Feyissa

Фејсбукова кровна организација Мета известила је да је у последња три месеца прошле године остварила нето добит од око 10,3 милијарде долара, или 3,67 долара по акцији, што је пад од осам процената у односу на исти период 2020, и знатно испод пројекција аналитичара на Вол Стриту, јавља телевизија CNN.

На пад добити су утицали велика потрошња компаније на њену визију такозваног метаверзума, смањено оглашавање на њеним постојећим сервисима и стагнација броја корисника Фејсбука.

Квартални приходи Мете су у четвртом тромесечју износили 33,67 милијарди долара.

Број месечно активних корисника је био 2,91 милијарди наспрам 2,95 милијарди, колико су предвиђали аналитичари, а просечан приход по кориснику је износио 11,57 долара.

Према извештају компаније, раст прихода од оглашавања је такође успорио, мада и даље учествује са лавовским уделом од око 99,5 одсто у укупним приходима.

Приход од оглашавања је у извештајном кварталу порастао за 20 процената у односу на претходну годину, на 32,6 милијарди долара, што је најспорија међугодишња стопа раста.

Мета је такође објавила слабије пословне пројекције за први квартал ове године, при чему очекује приход између 27 и 29 милијарди долара, или за три до 11 одсто већи у односу на исти период 2021.

Као разлоге за слабија очекивања, компанија је навела комбиновани утицај више фактора, укључујући промене правила приватности на Епловом iOS оперативном систему и макроекономске изазове, као што су инфлација и проблеми у ланцу снабдевања који утичу на буџете оглашивача.

 

Преузмите андроид апликацију.