Почетна > Бизнис
Бизнис

Компанија Netflix најавила повећање цена претплате у неким земљама

Стриминг гигант Netflix је у петак саопштио да ће почети да подиже цене претплате у САД и Канади. Како је најављено претплата ће поскупети од 1 до 2 долара, у зависности од плана који је корисник одабрао.
Фото: Unsplash/jeshoots

Стандардни пакет ће у САД поскупети 1,5 долар, основни пакет ће поскупети 1 долар, а премијум пакет ће поскупети 2 долара. У Канади основни пакет ће остати не промењен, а остала два ће поскупети 1,5 и 2 канадска долара.

Објашњавајући за CNN своју одлуку представници Netflix-а су дали идентичан коментар као и у октобру 2020. године, када су последњи пут подигли цене.

– Разумемо да људи имају више него икад избора за своју забаву, а ми смо предани више него икад да им пружимо што боље корисничко искуство, изјавио је портпарол Netflix-а и додао да цене подижу како би могли да наставе да пружају најбољу могућу услугу у више опција.

Пратећи објаву овог петка, цене акција Netflix-а су порасле 2 одсто. Раст цена долази недељу дана пре него што компанија треба да саопшти резултате свог пословања у четвртом кварталу.

Ипак, како пише CNN, разлог је врло евидентан. Након што је компанија потрошила милијарде на садржај, и како стриминг сервиси постају интегрални део индустрије забаве, раст Netflix-а успорава и привлачи све мање нових претплатника.

У том тренутку, потребно је створити додатне приходе, а дизање цена потрошачима је једноставан начин да се то постигне.

Примера ради, Netflix је само у октобру пријавио 4,4 милиона нових претплатника, чиме је укупан број корисника у свету повећан на 213,5 милиона, што је добар, али не и одличан резултат.

У склопу тог саопштења додато је и да су у САД и Канади придобили 70.000 нових корисника, што је свакако напредак у односу на други квартал када су губили кориснике. За годину дана они су увећали број корисника за милион.

Логично, сада се и многи други корисници, па и они у Србији питају треба ли и они да очекују нове ценовнике.

Имајући у виду искуства са стратегијама оваквих компанија широм света, можда би одговор могао да буде „не одмах, али у неком моменту сигурно да“.

Koji je najprodavaniji model automobila za 2021. godinu?

 

Преузмите андроид апликацију.