Почетна > Србија
Србија

Весић: За развој неопходно саобраћајно повезивање

Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић истакао је, дан после пуштања у саобраћај деонице Нови Београд – Сурчин, да је за даљи равномерни развој земље неопходно саобраћајно повезивање.
весић
Фото: Танјуг/Предраг Митић

Весић је најавио да ће сутра боравити у посети Словенији, где ће са колегиницом Аленком Братушек разговарати о реконструкцији пруге од Београда, преко Загреба до Љубљане и Беча и успостављања брзог воза.

Деоница ауто-пута „Милош Велики“, од Новог Београда до Сурчина јуче је отворена и синоћ су туда прошла прва возила, а Весић за РТС напомиње да ће тај пут значити свима који иду ка Чачку и Пожеги, или из тог правца долазе у Београд, будући да скраћује улазак у главни град за око 10 километара и растерећује аутопут Београд – Шид.

„То је сада најбржи начин да, преко Сурчина, дођете до Новог Београда, до Војвођанске улице, а да не морате да излазите на ауто-пут Београд – Шид и да идете на петљу Добановци. Када је грађен аутопут ’Милош Велики’, ја сам обављао функцију у граду, и тражио сам да се изгради ова деоница, и драго ми је што је она завршена сада када сам министар надлежан за саобраћај“, рекао је Весић.

Подсетио је да је планирано да се у том делу града, изгради национални стадион, и нови Сајам, што показује да ће то бити правац у којем ће се Београд убудуће развијати.

Најавио је и проширење кружног тока на Новом Београду, као и изградњу петље Јаково, ка којој гравитира 30.000 – 40.000 људи.

Министар је поновио и да се завршетак обилазнице око Београда, до Бубањ потока очекује током јуна, што ће у значајној мери растеретири „Газелу“, јер транзитни саобраћај више неће ићи кроз центар престонице.

Весић је истакао и да је почело пројектовање последење деонице обилазнице, од Бубањ потока до Панчева, која је захтевна и обухватиће градњу два тунела, петлју Болеч, друмско-железнички мост на Дунаву.

„Тиме ће комплетна обилазница бити завршена и сви који долазе из Баната моћи ће директно да се уклјуче на аутопут, код Бубањ потока, без проласка кроз Београд, а и сав транзитни железнички саобраћај биће измештен из главног града“, рекао је министар.

„Почели смо пројектовање, то ради ЦИП, ради се интензивно на терену, следи експропријација и очекујемо да будемо спремни следећег пролећа да тражимо партнера и кренемо у уговарање и те деонице“, рекао је Весић и подсетио да је градња обилазнице почела 1991. године.

У том смислу, истакао је значај инфраструктурног повезивања земље, на чему инсистира председник Србије Александар Вучић, јер је изградња путева оно што привлачи инвестиције, а то значи нова радна места и већи животни стандард грађана.

Oprez u vožnji zbog mogućih povremenih pljuskova

Преузмите андроид апликацију.