Извршни директор Фејсбука Mark Zakerberg данас је представио низ нових концепата, а најавио је и да ће компанија променити име у Мета, преносе амерички медији.
Друштвена мрежа ће и даље задржати име, те ће од сада фирма Мета бити власница три велика бренда: Facebooka, Instagrama i WhatsAppa.
Ребрандинг би могао бити део покушаја да се спаси репутација Фејсбука, те да се фирма дистанцира од бројних скандала који су се догодили у последње време.
„Знам да ће неки људи рећи да ово није време за фокусирање на будућност, и ја сам желим нагласити да постоје важна питања на којима сада треба радити. Увек ће их и бити“, рекао је Zakerberg током конференције о виртуелној и проширеној стварности.
Казао је да није сигуран да ће за многе људе икада бити добро време да се усредсреде на будућност.
„Али такође знам да има и пуно вас који се осећате исто као и ја. Живимо за оно што градимо. Иако грешимо, настављамо учити и градимо и идемо напред“, рекао је Zakerberg.
Da li su “Fejsbuk papiri” najveća kriza od osnivanja Fejsbuka
Преузмите андроид апликацију.