Почетна > Бизнис
Бизнис

Амазон у рату против лажних рецензија

Највећа светска онлајн платформа „Амазон” предузима све како би у својој трговини спречила лажне рецензије, саопштено је из ове компаније.
Фото: Pixabay/Shutter_Speed

Због огромног броја лажних утисака које су купци постављали како би рекламирали потпуно непотребне производе, довело је до тога да је све више повраћаја робе и много проблема за власнике овог трговачког гиганта, преноси магазин „Конзумер аферс”.

Трговац намерава чак и да истакне видљива упозорења и позив на опрез од лажних рецензија.

„Лажна рецензија је највећа главобоља за „Амазон”. Важно нам је да наши корисници знају да нам је главни циљ да спречимо појављивање лажних оцена у нашој трговини. Непрекидно улажемо све напоре како бисмо омогућили да се у нашој трговини појављују само аутентичне рецензије. Озбиљно схватамо своју одговорност  и спровођење свих правила, а најважније нам је поверење потрошача“, саопштили су из ове компаније.

Они су отишли толико далеко да су тужили на хиљаде корисника који су постављали рецензије на Фејсбуку.

„Конзумер аферс” је покушао у свом истраживању да пронађе ознаке на производима који су имали лажне оцене, попут „често враћање производа”, али је нису пронашли. Потрошачи би свакако требало да проверавају рецензије пре куповине производа, посебно када је реч о онлајн куповини и условима у којима се производ унапред плаћа.

Sajam automobila i motocikala posetilo više od 102 hiljade ljudi

Преузмите андроид апликацију.